середу, 13 грудня 2017 р.

Проект «Я маю право»

 Президент України Петро Порошенко своїм указом оголосив 2018 рік в Україні Роком реалізації правопросвітницького проекту "Я маю право!".

 Указ президента буде сприяти формуванню правової культури та свідомості в суспільстві, підвищенню рівня знань громадян про механізми захисту своїх прав.

Проект спрямований на те, щоб дати українцям знання про свої права і практичні навички того, як ці права реалізовувати та захищати. Проект передбачає створення механізму урядового моніторингу системних порушень прав чиновниками. 
"Девіз проекту: ЗНАЮ! ДІЮ! ЗАХИЩАЮ!
Знаю свої права.
Користуюсь ними і знаю, що треба робити, коли мої права порушують.
Захищаю себе згідно з законами, а держава захищає мене і мої права."

   Бібліотеки Глобинської ЦБС спільно з Глобинським бюро правової допомоги долучаються до правопросвітницького проекту «Я маю право !» та планують  у 2018 році проводити різноманітні масові заходи з метою забезпечення  своїх користувачів інформацією по правознавству.

Немає коментарів:

Дописати коментар